مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای کاهش وزن و قند خون | خواص سرکه سیب را بشناسید با مهمترین عوامل گرمازدگی آشنا شوید | چه چیزی باعث گرمازدگی می‌شود؟ فعالیت بدنی کم در اوقات فراغت و کاهش خطر سکته مغزی واقعا مجبوریم روزانه ۸ لیوان آب بنوشیم؟ چگونه در سوگ به کودکان کمک کنیم؟ ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تقدیر از ۳۵۰۰ داوطلب خدمت رسان کشوری در دهه آخر صفر مشهد مقدس | جمعیت هلال احمر اربعین امسال با همه توان خدمت‌رسانی کرد

  • کد خبر: ۱۸۴۵۷۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تقدیر از ۳۵۰۰ داوطلب خدمت رسان کشوری در دهه آخر صفر مشهد مقدس | جمعیت هلال احمر اربعین امسال با همه توان خدمت‌رسانی کرد
رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: هلال احمر اربعین امسال با همه توانش در راستای خدمت‌رسانی به زوار تلاش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز پیرحسین کولیوند امروز یکشنبه ۲۶ شهریور در آیین اختتامیه برنامه‌های جمعیت هلال احمر در دهه پایانی ماه صفر که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد اظهار کرد: یکی از خصوصیات پیشوایان دینی ما کمک به هم‌نوع است. در حقیقت هر زمان که صحبتی از ادای وظایف دینی می‌شود اهل بیت (ع) احسان و نیکوکاری را به عوان الگوی انجام وظایف دینی عنوان می‌کنند.

وی اضافه کرد: احسان و نیکوکاری گذرگاه سعادت اخروی است. از این رهگذر می‌توان گفت آن‌هایی که به عنوان داوطلب با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند نوعی معامله با خدا کرده‌اند.

کولیوند با بیان اینکه مایه برکت این کشور و امید همه ما امام رضا (ع) است گفت: آن امام شاخصه اصلی نیکوکاری را به ما نشان داده‌اند. پیامبر (ص) نیز می‌فرمایند «هرکه نیاز برادر دینی خود را برطرف کند به قدر همه عمرش عبادت کرده است». در میان همه نیاز‌ها برآورده کردن نیاز زایر امام رضا (ع) برترین اعمال است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: کمک به تامین زندگی دیگران و درراه‌ماندگان از هر صدقه‌ای بهتر است. امام رضا (ع) یاری برادران مومن را یکی از پرارزش‌ترین اعمال توصیف می‌کند. ایشان می‌فرماید کمک به مستمندان مقدم بر هر کاری است. از همین رو امروز کارکنان جمعیت هلال احمر هیچ احساس خستگی نمی‌کنند. این زحمات شبانه‌روزی هیچ خستگی نداشت.

کولیوند با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران اربعین امسال با همه توان خود برای خدمت‌رسانی حضور یافت اضافه کرد: یکی از محور‌های اصلی خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر مسجدمحوری منزل‌محوری و مردم‌محوری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه این مراسم گفت: در ایام اربعین حسینی توفیق برپایی بیمارستان ارجاعی در عمود ۲۴۴ مسیر نجف به کربلا با حضور ۶۱تیم تخصصی در مسیر زائران پیاده داشتیم.

به گفته ذاکریان، خوشبختانه در ادامه این ایام و بدون انقطاع وارد خدمات دهه پایانی سفر در مسیر مشهد شدیم، در دهه پایانی سفر ما میزبان یک حرکت ملی بودیم یک حرکت ملی که با اشتراک ۲۶استان کشور با حضور ۵ هزار نفر امدادگر، نجاتگر و جوانان هلال احمر در خراسان رضوی بودیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در سه محور در جمعیت هلال احمر استان برگزار شد افزود: در حوزه جاده کار مرهم و تیمار زائرین پیاده با ۱۱۰ پست با حدود ۳۰۰ خودرو سبک و سنگین لجستیکی و با حضور ۱۵۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از ۱۵ استان کشور اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: حوزه دیگر کمک به اسکان زائرین بود. جمعیت هلال احمر با توجه به کمبودی که در مشهد وجود داشت و جوابگوی حضور میلیونی زائرین نبود با دراختیار گذاشتن امکاناتش و با استعداد یکصد هزار نفراسکان ظرفیت سازی جهت اسکان زائران در جاده‌های منتهی به مشهد و‌خود شهر مشهد کند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، حوزه سوم، حوزه ویلچر رانی بود که یک حرکت بدیع و بی مثال بود که حدود ۳هزار پانصد نفر از جوانان ما از ۲۶استان کشور از قومیت‌های مختلف به زائران ناتوان و‌سالخورده تا حرم مطهر رضوی کمک کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->